UID (ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ НОМЕР КОМПАНІЇ) У ШВЕЙЦАРІЇ - ВІДПОВІДІ НА САМІ ВАЖЛИВІ ПИТАННЯ

 »  
UID (ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ НОМЕР КОМПАНІЇ) У ШВЕЙЦАРІЇ - ВІДПОВІДІ НА САМІ ВАЖЛИВІ ПИТАННЯ

З 2011 року кожна компанія, що працює в Швейцарії, отримує ідентифікаційний номер компанії (UID). Якщо ви хочете дізнатися, що таке UID, кому необхідно його отримати, для чого він використовується і як отримати номер UID для вашої компанії, то ми настійно рекомендуємо прочитати статтю нижче, і ви знайдете відповіді на ваше питання.

1. Що таке UID номер?

з часу вступу в силу Федерального закону про ідентифікаційний номер компанії (UID) з 1 січня 2011 року кожна компанія, що працює в Швейцарії, отримує UID - і, таким чином, чіткий міжфункціональний ідентифікатор, який можна використовувати в подальшому бізнесі для відносин з іншими компаніями, адміністраціями і владою. З 2014 року UID також є дійсним ідентифікаційним номером для комерційного регістра (UID HR), для органу ПДВ (UID VAT), а також для федеральної митної адміністрації та компенсаційних фондів AHV.

2. У чому сенс UID номери?

З одного боку, UID потрібен компаніям для того, щоб було можливо легко ідентифікувати їх в контакті з адміністрацією: розрахунок ПДВ, внески AHV, заповнення митних декларацій. Крім того, нові записи, зміни, що стосуються офісів компанії, зміни назв і адрес, а також видалення компаній автоматично направляються в адміністративні офіси з використанням системи UID. З іншого боку, UID полегшує контакт з клієнтами, постачальниками та іншими діловими партнерами. Це також спрощує ведення і порівняння каталогів, оскільки центральний регістр UID дозволяє легко отримати останні дані компанії від усіх економічних операторів.

3. Хто отримує або потребує UID?

В принципі, всі компанії та установи, що працюють в Швейцарії, отримують UID, але також всі «клієнти державного управління», які мають характеристики компанії або іншим чином мають бути ідентифіковані для юридичних, адміністративних чи статистичних цілей.

< P>кожній компанії буде присвоєно номер UID. У той час як філії компанії не отримують свій власний UID, філії компанії, введені в HR, мають свій власний UID. Іноземні компанії, що мають швейцарський офіс або поштову адресу, також отримають номер UID. Федеральне статистичне управління детально інформує, які підрозділи та компанії можуть отримати номер UID.

4. Якїм чином компанія отримує номер UID?

Якщо компанія підключена до так званого офісу UID - наприклад, зареєстрованому в комерційному регістрі, в галузевому реєстрі або для цілей ПДВ, вона автоматично отримує номер UID. Компанії, які не зареєстровані в жодному офісі UID, можуть подати заявку на отримання свого номера UID безпосередньо у Федеральному статистичному управлінні.

5. Скільки коштує номер UID і що він включає?

Включення до реєстру UID безкоштовно. Також компанія не несе ніяких додаткових зобов'язань перед адміністрацією.

6. Де можна подивитися номери UID?

< p>для правильного розподілу, адміністрування та використання номера UID Федеральне статистичне управління веде загальнодоступний Реєстр UID. Там ви можете побачити ключові функції всіх зареєстрованих компаній. Компанії без запису в публічному реєстрі за замовчуванням видно в регістрі UID тільки для адміністрації. Однак вони можуть добровільно ділитися своїми даними для публікації, а також використовувати всі послуги електронного уряду, пропоновані швейцарської адміністрацією.

7. Чи можуть компанії змінити свої дані UID самостійно?

Компанії можуть змінювати тільки адресу електронної пошти або адресу веб-сайту в реєстрі UID. Крім того, може бути введено додаткове ім'я (наприклад, для вказівки економічної діяльності) і можуть бути встановлені мовні уподобання.

Для отримання додаткової інформації щодо номера UID в Швейцарії, будь ласка, зв'яжіться з нашими швейцарськими фахівцями з реєстрації компанії і вони все вам розкажуть.

Ukrainian

Add new comment

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Image CAPTCHA