Реєстрація товарного знака в Італії

 »  
Реєстрація товарного знака в Італії
У сучасному конкурентному світі, реєстрація торгової марки має вирішальне значення на будь -якому рівні вашого бізнесу. Торгова марка юридично відрізняє вас, ваш бізнес та вашу продукцію від інших. Найголовніше, це захищає вас від тих, хто може прагнути скопіювати та отримати прибуток від вашого унікального бренду чи товару.

Торгова марка в Італії: Огляд

Торгові марки в Італії - це ексклюзивні символи, які використовуються для ідентифікації товарів чи послуг компанії. Вони можуть бути у вигляді малюнків, фотографій, персонажів і навіть унікального слогану. Торгова марка має вирішальне значення, оскільки вона відрізняє вашу продукцію від конкурентів на ринку.
 
Крім того, торгова марка - це інтелектуальна власність, яка охороняється законом.
 
Коли бренд реєструє торгову марку в Італії, власник отримує право використовувати його виключно для продуктів та послуг, зазначених у реєстраційній формі. Власник зареєстрованою торгової марки має повне право власності, і ніхто інший не може мати таку ж саму торгову марку, як ваш бренд, тільки якщо ви надатиме згоду на це. Власник має можливість заборонити комусь іншому користуватися вашою маркою або дозволити користування в обмін за певну плату.
 
В Італії можна отримати два види торгових марок: торгова  марка, яка буде охоронятися на всій території ЄС або тільки на території Італії. Торгова марка, зареєстрована в Європейському Союзі, охороняється у всіх країнах Європейського Союзу. А торгова марка, зареєстрована в Італії, охороняється виключно в Італії згідно із Законом.
 
Плануючи реєстрацію торгової марки в Італії, очікується, що ви предоставити документи в повному обсязі та візьмете у допомогу юриста, щоб спростити та пришвидшити процес. Нижче наведено кроки, які потрібно виконати, якщо ви хочете зареєструвати свій бренд.
 

Покрокові процедури реєстрації торгової марки в Італії

Крок 1: Оцініть свій бренд відповідно до вимог законодавства Італії

Перш ніж почати процес реєстрації, перше, що вам потрібно зробити, це переконатися, що ваш бренд відповідає правилам та критеріям, викладеним у законодавстві Італії або на веб сайті Патентного бюро Італії. Нижче наведено вимоги до вашої торгової марки:
-Перш за все вона повинна бути оригінальною і ви можете використовувати наступне: описовий знак, слово, фразу, оригінальну форму, звук або колір. Мета всіх цих критеріїв- підтвердити унікальність вашого бренду.
Після перевірки критеріїв вам потрібно буде вирішити, подавати її усно чи графічно, у яких категоріях її подавати і куди. Однак за допомогою досвідченого юриста всі ці процедури не будуть складними.
 
 
В Італії заявка на торгову марку може здійснюватися двома способами: перша заявка та заява про поновлення, яка робиться, коли необхідне продовження торгової марки після закінчення строку десяти років.
 

Крок 2: Вибір способу подання документів

Реєстрацію можна здійснити онлайн за допомогою спеціалізованої платформи
 

Крок 3: Процедури подання документів

Ви заповнюєте інформацію про торгову марку та класи продуктів або послуг, які символ буде охороняти. Дуже важливо правильно скласти такий список товарів  і послуг, бо від нього буде залежати наступний процес реєстрації.
 
Прикріпіть зразок знака на кольоровому, або на монохромному дисплеї, залежно від рішення, прийнятого на кроці 1; сплачувати адміністративні та офіційні збори, які можуть змінюватись залежно від типу торгової марки та обраних класів. Ціна коливається, тому краще ознайомитися з найновішою інформацією на веб-сайті італійського патеного відомства.
 
Якщо ви реєструєте колективний знак, додайте копію правил користування знаком.

Крок 4: Процедура технічного огляду торгової  марки

Після подання заявки в Італійське патентне відомство, перш за все проводиться технічна та адміністративна перевірка, щоб переконатися, що заявка подана згідно закону. Єдиними причинами відмови на цьому етапі є те, чи є торгова марка унікальною, чи не порушує вона норми моралі. Якщо вона пройде перевірку, торгова марка буде опублікована у публічному бюлетені з торгових марок.
 

Крок 5: Перевірка торгової марки: Опозиція та захист

Строк подання заперечення щодо реєстрації торгової марки - три місяці з дня публікації. Це важливий час, який визначає, чи буде затверджена реєстрація торгової марки. Кожен, хто вважає, що їхня торгова марка була скопійована, може подати заперечення.
 
Ідентичні торгові марки, де подібність між двома торговими марками може викликати суспільну плутанину, а також відсутність згоди особи, яка має вже таку ж саму зареєстровану  марку, є найпоширенішими підставами для заперечення.
 
Патентне відомство повідомляє заявнику після отримання заперечення. Сторонам надається певний час для досягнення угоди та надання доказів та аргументів для підтвердження своїх вимог. Якщо буде досягнутий компроміс, опозиція припинить своє подання. Якщо домовленості не досягнуто, кожна сторона повинна подати відповідь перед прийняттям рішення.
Якщо все буде узгоджено, реєстрація буде надана, і власник може отримати свідоцтво, якщо протягом трьох місяців ніхто не подасть заперечення.
 

Висновок

Реєстрація торгової марки в Італії проста, за умови, що компанія чи організація знає процедури та подасть одразу необхідні документи за допомогою досвідченого юриста. Однак отримання порад від професійної команди може бути дуже корисним для ефективного процесу реєстрації.