Документи необхідні для придбання бізнесу у Ліхтенштейні
Для придбання компанії у Ліхтенштейні необхідні наступні документи:
-
Засвідчені копії паспортів акціонерів та директорів;
-
Останній рахунок за комунальні послуги не старше 3 місяців, де зазначено адресу місця проживання таких осіб;
-
Особисте резюме;
-
Довідка з поліції про несудимість;
Якщо акціонером є юридична особа, має бути надано свідоцтво про реєстрацію, статут та офіційний перелік директорів та акціонерів.
Перед початком переговорів щодо придбання компанії необхідно провести належну юридичну перевірку. На цьому етапі необхідно залучити кваліфікованих фахівців, які зможуть перевірити компанію на відповідність законодавству, включаючи фінансову звітність, а також відповідність вимогам регулятора, якщо діяльність компанії ліцензована.
Після завершення комплексної перевірки ви можете вести переговори, беручи до уваги ризики, що були виявлені в ході перевірки.
Акції можуть бути передані новому власнику після того, як всі необхідні умови буде узгоджено та закріплено у договорі купівлі-продажу акцій.
Загальні збори акціонерів повинні одноголосно схвалити порядок передачі. Такі документи, включаючи Статут та протокол зборів, мають бути завірені нотаріально у Ліхтенштейні. Проте, цей факт не заважає віддаленого погодженням передачі акцій.