Реєстрація компанії в Швейцарії

 

Реєстрація компанії в Швейцарії

 
Протягом десятиліть, якщо не століть, Швейцарія є найбільш затребуваною країною для іноземців, які шукають роботу або відкривають свою справу в іншій країні. Це обумовлено, перш за все, політичною та економічною стабільністю країни, яка сприяє розвитку бізнесу.
Гарна новина в тому, що SIGTAX - швейцарська компанія, що володіє великим досвідом роботи в країні та необхідними місцевими ноу-хау, які допоможуть вам швидко відкрити компанію у Швейцарії. Ми розуміємо, що запуск компанії у чужій країні може бути дуже непростою справою, і наша команда тут для того, щоб підтримати вас на кожному етапі процесу відкриття компанії. Ми беремо на себе всі формальності, в той час як ви відчуваєте себе комфортно на батьківщині.
 
 
 

Які типи компаній ви можете зареєструвати у Швейцарії? 

Акціонерне товариство (AG - Aktiengesellschaft)

Акціонерне товариство, також зване "Societé Anonyme" (SA), має у Швейцарії переважну силу в силу своєї обмеженої відповідальності. Акціонери не зареєстровані в державному реєстрі та зміна власника набагато простіше у порівнянні з GmbH.

В даний час мінімальний капітал, необхідний для створення AG, встановлений в розмірі 100'000 швейцарських франків. Акціонери мають можливість сплатити 20% капіталу - мінімум 50'000 CHF. У разі, якщо важко скласти такий капітал на початку, можна створити товариство з обмеженою відповідальністю (GmbH) з капіталом у розмірі 20'000 CHF. Акціонери GmbH публікуються у швейцарському комерційному реєстрі. Для обох типів достатньо одного акціонера. Більшість підприємців обирають AG, ніж GmbH.

 

Товариство з обмеженою відповідальністю (GmbH - Gesellschaft mit beschränkter Haftung) 

Такий тип компаній можна порівняти із товариством з обмеженою відповідальністю (LLC). GmbH складається з одного акціонера та мінімального статутного капіталу в розмірі 20'000 CHF. Важливо відзначити, що відповідальність учасників обмежена їхнім внеском до статутного капіталу. На відміну від AG, в цьому випадку імена акціонерів публікуються у Комерційному реєстрі.

 

Одноосібне партнерство (Sole proprietorship)

Ця юридична особа може бути утворена будь-якою особою, що проживає у Швейцарії, для здійснення комерційної діяльності. Мінімального статутного капіталу, необхідного для формування даної бізнес-структури, не має. Однак, якщо річний оборот перевищує 100'000 CHF, то компанія зобов'язана зареєструватися у Комерційному реєстрі.

 

Генеральне партнерство (General Partnership)

Для створення генерального партнерства у Швейцарії потрібно як мінімум дві фізичні особи, які не тільки проживають у Швейцарії, але і переслідують одні й ті ж економічні цілі під однією назвою. Мінімальний статутний капітал не вимагається.

 

Обмежене партнерство (Limited Partnership)

У цьому випадку один з партнерів несе повну відповідальність, а інший - обмежену відповідальність, пропорційну вкладу, який він вніс у партнерство.

 

 

 

Ведення бізнесу в Швейцарії для неризидентів

Швейцарського уряду вдалося створити дуже привабливе ділове середовище, як для місцевих громадян, так і для іноземних інвесторів. Тим не менш, є кілька речей, про які слід пам'ятати іноземному громадянину:

1) Громадяни країн ЄС/ЄАВТ

Для громадян ЄС чи країн ЄАВТ заснування компанії у Швейцарії є значно простішим. Згідно Угоди про вільне переміщення осіб, для перебування у Швейцарії таким громадянам не потрібний вид на

проживання категорії “С”.

Однак для початку ведення підприємницької діяльності та перебування на території Швейцарії таким громадянам необхідно мати вид на проживання категорії “В”, дійсний протягом 5 років. Крім цього, вони повинні також вказати об’єкт своєї діяльності та надати докази. В якості доказів необхідні такі документи:

 

  • Дійсний банківський рахунок
  • Бізнес-план
  • Витяг з Комерційного реєстру
  • Професійний реєстраційний запис
  • Доказ соціального страхування для самозайнятих осіб
  • Рахунок ПДВ

2) Не громадяни країн ЄС/ЄАВТ

У той час як заснування бізнесу у Швейцарії може бути трішки важчим для не громадян ЄС/ЄАВТ, ситуація не є безнадійною. SIGTAX також має великий досвід у наданні допомоги фізичним особам із країн, що не входять до складу ЄС/ЄАВТ, у відкритті власного бізнесу у Швейцарії. Для того щоб працювати у Швейцарії, вони повинні:

  • Отримати вид на проживання “C”, яке надає право на працевлаштування у Швейцарії
  • Перебувати у шлюбі із людиною, що має вид на проживання категорії “С”
  • Перебувати у шлюбі з громадянином Швейцарії

У випадку, коли ви не маєте можливості отримати вид на проживання “C”, ви маєте подати заяву до кантональних органів влади за місцем відкриття власної справи.

 

Ведення бізнесу в Швейцарії для неризидентів

Переваги ведення бізнесу в Швейцарії

  • Швейцарія входить до провідних і найбільш стабільних економік світу.

  • Швейцарський податковий режим, в основному, дуже сприятливий для іноземних компаній. Ви можете скористатися численними податковими пільгами;

  • Отримати доступ до сучасного рівня техніки і добре розвиненій інфраструктурі;

  • Ваш бізнес, швидше за все, буде процвітати завдяки сприятливого бізнес-середовищі Швейцарії.

  • Отримати доступ до багатомовним, високоосвіченою і навченим робочих кадрів;

  • Переваги угод про уникнення подвійного оподаткування, підписаних Швейцарією з багатьма країнами по всьому світу;

  • Насолодитися надійної політикою грошово-кредитної безпеки, а також відмінною банківською системою.

Для того, щоб допомогти вам заснувати компанію у Швейцарії, SIGTAX має запитати наступну документацію від акціонерів, кінцевих бенефіціарів та директорів вашої компанії:
  1. Завірені копії паспортів акціонерів / бенефіціарів / директорів
  2. Рахунок за комунальні послуги не більше трьох місяців, в якому вказана адреса проживання даної особи
  3. Приватне резюме
  4. Якщо акціонером є компанія, то копія свідоцтва про реєстрацію, статут, а також перелік директорів та акціонерів

  • Аудит
  • Бухгалтерія
  • Корпоративні послуги
  • Податкове планування
  • Трасти та приватні фонди
  • Дозволи на працевлаштування
  • Бізнес-центр
  • Активи та інвестиції
  • Юридичні послуги
  • Приватні клієнти

У Швейцарії федеральна ставка корпоративного податку для іноземних компаній встановлена ​​на рівні 8,5%. Іноземні компанії оподатковуються тільки на дохід, отриманий ними в Швейцарії, а також на нерухомість, якою вони володіють в країні.

Оподаткування  у Швейцарії

Оподаткування у Швейцарії застосовується до будь-якої фізичної або юридичної особи, яка здійснює підприємницьку діяльність у Швейцарії. Це означає, що якщо компанія зареєстрована в іншій країні, але здійснює комерційну діяльність у Швейцарії, то вона підлягає оподаткуванню у Швейцарії.

 

Компанії з оборотом менше ніж 100'000 CHF на рік, звільняються від ПДВ відповідно до Закону про ПДВ. Вони також не зобов'язані реєструватися як платник податку у Швейцарії. Звільнення також поширюється на організації, які надають послуги у Швейцарії. Такі компанії зобов'язані платити тільки податок на імпорт у Швейцарії.

 

Для організацій, оборот яких перевищує 100’000 CHF, реєстрація у Федеральному податковому управлінні є обов'язковою. Вони також повинні призначити швейцарського податкового представника. Залежно від обставин, податковим агентом може бути юридична особа (наприклад, SIGTAX) або фізична особа.

Комерційний кодекс Швейцарії для іноземних компаній, що працюють у Швейцарії, передбачає, що іноземні юридичні особи матимуть ті ж привілеї, що і їх місцеві контрагенти. Для іноземних компаній, які постійно перебувають в Швейцарії, оподатковуваний прибуток розраховується на основі офіційної звітності компанії.

 

Іноземні компанії, країни яких підписали зі Швейцарією угоду про уникнення подвійного оподаткування, можуть скористатися додатковими пільгами і податковими відрахуваннями. Для отримання більш докладної інформації стосовно швейцарського оподаткування зверніться до наших експертів - юристів, бухгалтерів і консультантів у Швейцарії.

Чому вигідно співпрацювати з SIGTAX?

  • SIGTAX має багаторічний досвід роботи з різноманітною клієнтурою, від стартапів до великих транснаціональних компаній, має досвід реєстрації офшорних компаній, а також володіє досвідом і ноу-хау в процесі реєстрації компанії в будь-якій юрисдикції.

  • Ми надаємо автоматизовані реферали в банки.

  • Скористайтеся послугами зареєстрованого офісу SIGTAX для збереження конфіденційності.

  • Звучить як кліше, але так, з SIGTAX ви заощадите час і гроші!

  • Ми дотримуємося високопрозорої політики без прихованих витрат. Це означає відсутність обманних пакетів на початкових етапах.

  • Ми реєструємо компанію, використовуючи ваші власні дані.

  • Отримайте безкоштовну підтримку і порада по телефону в будь-який час і в будь-якому місці.

  • Ми реєструємо будь-який тип компанії онлайн.

  • Всі реєстраційні етапи будуть завершені в онлайн режимі без необхідності залишати вашу країну.

  • Ми мінімізуємо ймовірність відхилення вашої заявки по реєстрації компанії.

  • Після реєстрації компанії ми завжди поруч!

  • Доступ до додаткових професійних послуг.

  • Фізично ми знаходимось в виконавчих офісах в Італії, Бельгії, Ірландії, Кіпрі, Ліхтенштейні, Люксембурзі, Мальті, Польщі, Румунії, Сінгапурі, Чеській Республіці, Швейцарії і на Україні.