Реєстрація компанії в Румунії

Для іноземних інвесторів Румунія є одним з найбільш перспективних місць в Європі. Для початку, країна застосовує єдину ставку прибуткового податку в розмірі 16%, і пропонує дуже низькі ціни на реєстрацію і підтримку бізнесу. Ви можете заплатити всього 1% корпоративного податку і 5% податку на дивіденди для свого румунського ТОВ. Це беззаперечно найнижча ставка доходу, яку ви можете отримати в Європейському Союзі. Реєстрація компанії в Румунії
 

Що входить в пакет послуг при реєстрації компанії в Румунії?

 
Ми пропонуємо найшвидший і простий спосіб створення румунських компаній - з найменшими витратами.
 
Наш пакет послуг з відкриття компанії в Румунії включає в себе наступне:
 
  • Складання Статуту та Статуту;
  • резервування імені на 3 місяці;
  • заповнення реєстраційної заявки в торговому реєстрі;
  • Підготовка довіреності;
  • Відкриття банківського рахунку для соціального капіталу (мінімум 200 RON)
  • Завірені копії свідоцтва про реєстрацію, статуту та інших статутних документів;
  • Заявка на ПДВ (це не обов'язково для нової компанії);
  • Надання юридичної адреси для компанії.
 

Переваги реєстрації бізнесу в Румунії

  • Основна причина інвестувати в Румунію - це бути акредитованим в її активної та амбітної економіці з яскравою історією в торгівлі та бізнесі.

  • Зростання Румунії з точки зору технологій також заслуговує на увагу, поряд з податковою політикою, яка пропонує безліч переваг для початківців і малих підприємств у порівнянні з іншими країнами-членами Європейського союзу.

  • Крім того, в останні роки в Бухаресті сталось багато змін - модернізація, будівництво нових будівель для будинків і офісів, а також зростання законодавства для підтримки розвитку бізнесу на території.

  • Сектор нерухомості значно виріс, а маркетинг стає все більш зрілим. Все більше девелоперів починають переносити свої будівельні проекти в інші райони міста, крім офісних площ з півночі. Поряд зі зростаючим сектором нерухомості, геополітичні чинники також сприятливі. Це ще одна важлива причина для інвестицій в Румунію, поряд з місцевими економічними показниками, які показують сильні передумови для позитивної еволюції в короткостроковій і довгостроковій перспективі.

Документи, необхідні для відкриття компанії в Румунії

 
Щоб створити компанію в Румунії, вам потрібно всього лише відправити нам копію своєї ідентифікаційної карти або паспорта та заповнити спеціальну заяву і форми «Знай свого клієнта» з інформацією, необхідної Комерційному реєстрові та органами по боротьбі з відмиванням грошей.
 
Для деяких видів діяльності необхідний попередній дозвіл (наприклад, кредитні організації, страхові брокери, компанії, які виробляють, продають вогнепальну зброю і боєприпаси, пенсійні організації).
 
Деякі види діяльності повинні бути авторизовані після реєстрації компанії (наприклад, робочий агент, ліцензія на перевезення).
 
Основним документом, необхідним для реєстрації компанії, є статут. У цьому документі має бути зазначено наступне:
 
реєстрація бізнесу в Румунії
  • назва компанії і її зареєстроване місце знаходження;
  • Список засновників компанії із зазначенням їх відповідних адрес, дати народження, персонального податкового номера;
  •  
  • Ділова (основна) діяльність компанії (деякі види діяльності вимагають спеціальних дозволів);
  • Розмір інвестиційного капіталу, спосіб і дата його наявності;
    • Представлення компанії, види підписів від імені компанії;
    • мена, адреси, місця народження і персональний податковий номер директорів і посадових осіб компанії;
    • Тривалість діяльності компанії (якщо вона заснована на певний період часу);
    • Всі інші терміни і положення, що стосуються цієї форми бізнесу відповідно до вимог чинного законодавства.
     
    Типи документів, запитуваних Комерційним регістром для реєстрації компанії:
     
    • Статут для новоствореної компанії;
    • Паспорт або посвідчення особи акціонера (якщо акціонером є фізична особа);
    • Свідоцтво про реєстрацію акціонерів (якщо акціонер є юридичною особою);
    • Статут акціонера (якщо акціонером є юридична особа);
    • Виписки, видані Комерційним регістром, в якому зареєстровані акціонери (якщо акціонер є юридичною особою);
    • Лист про кредитоспроможність для акціонерів
    • Паспорт або посвідчення особи майбутнього директора румунської компанії
    • Угода про оренду головного офісу і форма заявки на документи на власність власника
     
    Після реєстрації компанія повинна бути зареєстрована в податкових органах Румунії протягом 30 (тридцяти) днів.
     

    Оподаткування та звітність

     
    Стандартна ставка корпоративного прибуткового податку для компаній-резидентів становить 16%. Компанія вважається резидентом Румунії, якщо вона заснована відповідно до румунським законодавством, має юридичне місце або фактичний керівний орган в Румунії.
     
    Компанії-резиденти обкладаються податком по всьому світу, якщо інше не зазначено в Угоді про уникнення подвійного оподаткування.
     
    Оподатковуваний прибуток фірми розраховується як різниця між доходами і витратами, врахованими відповідно до врахованих правилами бухгалтерського обліку, і коригується шляхом вирахування неоподатковуваних доходів і податкових відрахувань і шляхом складання що не підлягають відрахуванню витрат.
     
    Крім того, при розрахунку оподатковуваного прибутку враховуються елементи, аналогічні доходах і видатках.
     
    Компанії-нерезиденти, які працюють в Румунії через постійне представництво, зобов'язані платити корпоративний податок на прибуток за оподатковуваний прибуток, пов'язану з постійним представництвом.
     
    Для компаній, які відповідно до застованих правил бухгалтерського обліку вибирають фінансовий рік, відмінний від календарного, існує календарний рік або фінансовий рік.
     
    Компанії-резиденти обкладаються податком на їх глобальний дохід, в той час як компанії-нерезиденти оподатковуються на весь дохід, отриманий від румунських платників податків, незалежно від того, чи надаються послуги в Румунії або за кордоном.
     
    Іноземні підприємства до постійного представництва обкладаються такими ж податками на придуток, що і румунська компанія. Підприємство вважається податковим резидентом Румунії, якщо воно було створено відповідно до румунським законодавством або має ефективне управління в країні.
     
    Представництва іноземних підприємств обкладаються фіксованим податком 18 000 РОН за кожен фінансовий рік.
     
    Коли повинні бути подані податкові декларації?
     
    Річні податкові декларації повинні бути представлені до 15 березня поточного року, щоб оцінити дохід, який був отриманий в поточному році, і декларувати дохід, отриманий протягом попереднього року. Зазначений вище крайній термін також є крайній термін виплати доходу, отриманого протягом попереднього року.
     

    Типи компаній для реєстрації в Румунії

     
    Існує кілька типів компаній, які можуть бути зареєстровані відповідно до законодавства Румунії. Найбільш відповідний тип залежить від бізнес-цілей інвестора. У той час як один тип підходить для малого і середнього бізнесу, інший найбільше підходить для великих компаній і холдингів:
     
    • Товариство з обмеженою відповідальністю - «Societate cu Raspundere Limitata» (SRL)
    • Товариство з обмеженою відповідальністю - «Societate pe Actiuni»
    • Колективно-іменна компанія - «Societatea in Nume Colectiv»
    • Спляча Партнерська Компанія - «Societate in Comandita Simpla»
    • Партнерство, Обмежене Акціями - «Societatea in Comandita pe Actiuni»
     

    Чому ви повинні вибрати SIGTAX?

    • Наша фірма може організувати весь цей процес і впоратися з бюрократичними та юридичними проблемами, з якими стикаються підприємці, зацікавлені в створенні компанії в Румунії.

    • Ми пропонуємо кращі рішення, щоб зробити цей процес максимально простим, швидким і легким для всіх наших клієнтів.

    • SIGTAX - це компанія висококваліфікованих і багатомовних фахівців, які допоможуть вам, виходячи з ваших індивідуальних переваг і особливостей ведення бізнесу. Завдяки досвіду роботи в найрозвиненіших країнах Європи, ми можемо запропонувати краще рішення для вашого бізнесу.